Deň súkromného podnikania (DSP) je aktivita spoločnosti METRO Cash & Carry. Našim zadaním bolo navrhnúť formu videí s influencerom a následne po schválení klientom pripraviť video kampaň.
Práca na projekte pozostávala z tvorby scenárov pre päť videodokrútok, organizácie štábu a priestorov na nahrávanie, práce s hercami a komikom Michaelom Szatmarym, nahrávania voice over v štúdiu, prípravy grafických podkladov a postprodukcie videí.
[tg_youtube width=““ height=““ video_id=“tZQuDAvHKeU“]
V roku 2019 sa aj vďaka videám prihlásil do DSP rekordný počet podnikateľov.
V sérii vzniklo viacero videí s podobnou témou. Vždy vtipne ukázať, že podnikanie na Slovensku je ťažký oriešok. Spolu dosiahli 346-tisíc zhliadnutí.
[tg_youtube width=““ height=““ video_id=“D_JPcO_2GAY“]
[tg_youtube width=““ height=““ video_id=“jFKpV15Gya0″]
[tg_youtube width=““ height=““ video_id=“wM3fiPTWgB8″]
[tg_youtube width=““ height=““ video_id=“9xm7ukGdkpc“]